San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

01 April 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteren toerist gespeeld. Met de Hoponhopoff bus ons lekker laten rijden. Prachtig weer, dus fijn bovenin met de haren in de wind. Op een gegeven moment zaten we mooi voorin, dus blijven zitten tot Fishermanswarf. Daar lekker rondgeslenterd en gegeten. De robben bewonderd. Het waten er veel minder dan 25 jaar geleden, maar toch wel leuk om te zien.
Met de veerpont weer terug naar de camping.
Vandaag gaan we naar de andere kant van de baai. Dichtbij het verhuurstation. Morgen eerst een verjaarsontbijt (ik word 63, jaja) en daarna de koffers inpakken en de camper schoonmaken. Maandag moeten we de camper inleveren en vliegen we weer naar huis. Om 13.55 uur Amerikaanse tijd vertrekken we hier. Ongeveer 11 uur vliegen en 9 uur tijdverschil en dan zijn we dinsdag om 9.15 in Amsterdam.