Kustweg - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu Kustweg - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

Kustweg

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

28 Maart 2017 | Verenigde Staten, Marina

Gisteren op een camping in Pismo Beach huishoudelijke taken verricht. Wasje gedraaid, tanken geleegd en weer vers water ingenomen. Voordien de kasten gevuld met boodschappen. Fijn gevoel als alles weer aan kant is.

Vanmorgen langs de kustweg (hw1) noordwaarts gereden. Prachtige weg met onderweg een dolfijn gezien. Ook even gestopt op een plek waar honderden zeeleeuwen aan de kant liggen. Of zoals ze hier zeggen elephant seals.

En ja we hadden wel een bord zien staan dat de 'road closed' was, maar ja toch doorrijden, he. Nou inderdaad was de weg dicht. Het blijkt dat een brug en stukken weg weggespoeld zijn. Geen omweg mogelijk. Meer dan 27 mijl terug en dan pas met een hele grote boog weer naar de kust.

We zijn nu in Marina. Ook een mooie camping aan de kust. Wat we morgen gaan doen weten we nog niet. We hebben inmiddels onze 3000 vrije mijlen op. Moeten dus sowieso wat bij betalen. Maar dat zien we volgende week wel weer.