Weer online - Reisverslag uit Green River, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu Weer online - Reisverslag uit Green River, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

Weer online

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

18 Maart 2017 | Verenigde Staten, Green River

Na een paar dagen zonder WiFi nu op een camping weer online. Ja ja we leven nog. Sterker nog, we vermaken ons prima. Gisteren door Denver naar de jetset skigebieden gereden. Geluncht in Vail en daarna doorgereden naar Aspen. Daar was de finale van het world cup skiën, dus overvol. Geen parkeerplek te krijgen. Wel rondjes gereden en veel gezien. Daarna teruggereden naar Glenwood springs. Bij de Walmart overnacht. Vanmorgen bij de Mac een ontbijtje en naar het hotspring zwembad. Zwavel baden van 40 graden. Heerlijk gebadderd. Door de Rocky mountains richting Bryce en Zion national park. Dat staat voor morgen op het programma. Onderweg veel reeen gezien.

Onderweg vallen we van de ene in de andere verbazing. Vrachtwagens met 3 opleggers achter elkaar, treinen met meer dan 75 wagons, grote buscampers met auto erachter. Het kan allemaal in Amerika. En op de highway gewoon 120 km/u rijden! Ze komen je aan alle kanten voorbij.

Het weer is prima. We zitten nu om 18 uur nog lekker buiten in ons shirt. Vandaag zelfs 26 graden gehad.

We zitten al ruim over de helft van de mijlen. Nu dus rustig aan van de natuur genieten.