Mijlen maken. - Reisverslag uit Limon, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu Mijlen maken. - Reisverslag uit Limon, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

Mijlen maken.

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

16 Maart 2017 | Verenigde Staten, Limon

Vandaag veel kilometers gereden en ....eindelijk goede temperaturen. Vandaag zelfs al boven de 25 graden! We zijn nu in de buurt van Denver en gaan morgen de bergen in. Wel weer koud waarschijnlijk.
We staan nu op een mooie camping, maar we zijn de enige gasten. We hebben nu de watertanks gevuld en alles werkt zover we hebben geprobeerd tot nu toe. Cor is wel weer gefrustreerd, want ook nu weet hij niet hoe de tv werkt. Dan maar een boek lezen.

• 16 Maart 2017 - 10:24

M.slomp:

Mooi dat het weer wat beter is , tja Cor en een televisie dat gaat niet goed samen .
    Gr. Marcel

• 16 Maart 2017 - 15:52

Anja:

Tjee, wat een temperatuursverschillen. Dus binnenkort de oorwarmers op? Ik zou maar lekker de zon opzoeken als ik jullie was :)
    Gr uit Almelo (gezien de verkiezingsuitslag durf je dat bijna niet meer te zeggen :( )

• 18 Maart 2017 - 09:21

Gerda Westerink:

Als ik het verslag zo lees dan is het genieten