14 maart - Reisverslag uit Coffeyville, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu 14 maart - Reisverslag uit Coffeyville, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

14 maart

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

15 Maart 2017 | Verenigde Staten, Coffeyville

Brr koud hier. -10 en vanmorgen was de voorfactureer zo goed als leeg. Weinig warmte dus. Snel koffie gezet en gaan rijden. De auto is tenminste lekker warm.
Vanmorgen wou Cor op een parkeerplaats snel even de kachel checken, maar bij het wegrijden werden we aan de kant gezet door 2 politieauto's. Bleek dat we op het gedeelte voor gewone auto's waren gaan staan en niet op de camper parkeerplaats. Criminelen 1e klas!! Maar gelukkig mochten we doorrijden.

Vandaag veel kilometers(mijlen) gemaakt. We zijn nu op ongeveer de helft naar Denver. Vandaag dus 3x moeten tanken voor in totaal bijna $120,00 voor 525 mijlen.
We hebben nu een camping genomen $40,00 dus best duur. In ieder geval hebben we nu stroom om de kachel te laten branden.

• 15 Maart 2017 - 19:16

Agnes En Keimpe:

Lieve Cor en Yvonne,

Vandaag de groepsfoto gekregen van de laatste HKVHKD
    Jullie in de kou, brrr, hier is het volop lente.
    Maar lekker snel doorkarren naar het zuiden zou ik zo zeggen.
    Wij reden vorig jaar in het begin ook herhaaldelijk de verkeerde parkeerplaats op en konden dan niet anders dan weer de weg op met dat grote bakbeest. En dan doorrijden tot de volgende parkeergelegenheid. Terwijl we zo'n zin hadden in koffie en thee.
    Groetjes en geniet,

Keimpe en Agnes