Voorbereiding. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu Voorbereiding. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

Voorbereiding.

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

02 Maart 2017 | Nederland, Almelo


Morgen vertrekken Cor en Lars voor een rit met de Burton. De Het Kan Vriezen Het Kan Dooien rit ik hoop dat ze weinig last van nattigheid hebben.

Ik kan in het weekend verder met voorbereiding van de Amerika reis.

Het papierwerk is klaar, stoelen zijn gereserveerd in het vliegtuig.
Nu nog alle bagage bij elkaar zoeken. Het scheelt dat we voor de 3e keer gaan, ik weet onderhand wat we extra mee moeten nemen.
Theedoeken, klein koekepannetje, een pak koffie enz.

We hebben er weer ongelofelijk veel zin in.

  • 02 Maart 2017 - 20:57

    Marcel :

    Ik wens jullie veel veilige kilometers toe .

  • 02 Maart 2017 - 21:57

    Gerda Westerink Harink :

    wij wensen jullie een goede reis en vakantie toe

  • 03 Maart 2017 - 14:26

    Diny Jurg:

    Heel veel plezier allebei! Ik weet nu hoe mooi Amerika is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor en Yvon

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 97089

Voorgaande reizen:

12 Maart 2017 - 04 April 2017

Van Chicago naar San Francisco

09 Maart 2016 - 01 April 2016

We gaan weer

16 Maart 2015 - 10 April 2015

Route 66

Landen bezocht: