San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

30 Maart 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag weer een super mooie dag gehad. Vanmorgen het laatste stukje langs highway 1 gereden en door naar San Fransisco. Via de Golden Gate Bridge naar de andere kant van het water gereden. Natuurlijk een foto stop gemaakt voor deze brug.

Om half elf waten we al op de camping, maar konden zonder problemen inchecken. Na een kop koffie besloten om de oversteek met de pont te maken. Een kwartiertje lopen en $11 pp betalen en we konden aan boord. Een prachtige overtocht van een half uur langs de gevangenis San Quintin en Alcatraz.
Door Marketstreet naar Chinatown gelopen. Leuk om te zien.

Via Embarcadero terug naar de haven. Even wat gegeten en gedronken en de boot terug gepakt. Morgen zijn we hier ook nog, dus nog meer sightseeing.

• 30 Maart 2017 - 14:56

Annet:

Genieten dus. Jullie zien weer heel wat hoor. Wij vandaag ook mooi weer.
    Groeten.