Op het strand - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu Op het strand - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

Op het strand

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

24 Maart 2017 | Verenigde Staten, Ventura

We staan op het strand in Ventura beach! Waar vind je dat! Het kost wel $40 per nacht, zonder voorzieningen. Maar het is hier heerlijk. Zonnetje schijnt en genoeg eten en drinken aan boord, wat wil een mens nog meer.

Hier houden we het nog wel vol!

• 24 Maart 2017 - 21:32

Elly Smit:

Leuk om te lezen hoe jullie je vermaken tijdens de camperreis.
    Nog heel veel plezier.

Groetjes Sjaak en Elly

• 25 Maart 2017 - 21:32

Gerda Westerink Harink:

Ik ben net als de vorige keren jullie reis aan het volgen ik vind het leuk om te lezen hoe jullie er van genieten en om te lezen dat het zo.n mooi land is. We wensen jullie verder nog een fijne vakantie toe. Groeten thomas en gerda westerink harink

• 26 Maart 2017 - 19:27

Agnes En Keimpe:

Wat een schrik die afgewaaide luifel. Gelukkig hebben jullie snel het vakantie gevoel weer opgepakt.
    Vorig jaar startten wij in Morro Bay de prachtige kustweg. Indrukwekkend de zee oliefanten en het aquarium i Monterey. Wij hadden een enorme camper en vonden het soms moeilijk om langs de kust te parkeren. Omdat we van zuid naar noord reden.
    Veel plezier en hartelijke groeten,
    Agnes en Keimpe