Luifel - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu Luifel - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

Luifel

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

24 Maart 2017 | Verenigde Staten, Acton

Vanmorgen vol goede moed vertrokken richting de kust. Rijden we mooi op de I40, de nieuwe route66, horen we ineens een hels kabaal. Blijkt de complete luifel van de camper afgewaaid te zijn. Meteen op de vluchtstrook gestopt. De luifel lag een honderd meter terug, het halve doek op het dak en nog wat afgebroken stangen aan de wand. Overal foto's van gemaakt en het restant verwijderd. Omdat we aan de snelweg stonden, eerst maar verder gereden naar een afslag. (Was wel 40km verder) Het noodnummer van RoadBear gebeld en met nog steeds trillende knietjes toch maar verder. Zonder luifel kunnen we ook vakantie vieren! Vanavond hebben we wel een mail verstuurd naar RoadBear met de foto's. Zal mij benieuwen wie dit gaat betalen. Wij hebben een Zero Risk polis in NL afgesloten, het kost ons dus niets, maar vervelend is het wel.

Vanmiddag even gewinkeld in een mall en boodschappen gedaan bij de Walmart.

Nu een nachtje in Acton, morgen richting Ventura.

• 24 Maart 2017 - 20:33

Hans En Jolanda:

Hallo luitjes. Alles ok,behalve Cor dan. Beterschap en goede reis nog.