Camperperikelen - Reisverslag uit Pentwater, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu Camperperikelen - Reisverslag uit Pentwater, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

Camperperikelen

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

14 Maart 2017 | Verenigde Staten, Pentwater

Vanmorgen kwam de bus een uur te laat door de sneeuw. Alhoewel de weg best wel schoon was.

Bij de fabriek ging alkes vlot en wij waren als eerste weg.
We hebben een kleine camper en dat is wennen. De auto is een Ford Transit, dus dat scheelt wel in de benzine.

Bij de Walmart flink eten en drinken ingeslagen en toen kon het gas erop.

We zijn nu in het plaatsje Ottawa( nee, niet in Canada). We staan op de parkeerplaats van een Walmart. Toen ik koffie ging zetten, begon de koolmonoxide melder te piepen en wat we ook deden het ding hield niet op. Toen toch maar een draadje...??...

Nu een borrel en naar bed. Het is hier berekoud hier. WiFi is te slecht om foto's te uploaden, dus dat komt later.

• 14 Maart 2017 - 18:45

Mariet Jannink:

En nog steeds koud?????? neem dan maar een extra borrel voor het slapen, Het klinkt nooit zo leuk maar hier is het weer fijn, je kan weer naar buiten zonder jas als er zon is. Hopelijk is het draadje weer gerepareerd en de euvel verholpen en weer lekker koffie zetten. Groeten van hier.