In the middle of nowhere. - Reisverslag uit Tuba City, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu In the middle of nowhere. - Reisverslag uit Tuba City, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

In the middle of nowhere.

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

17 Maart 2016 | Verenigde Staten, Tuba City

Eindelijk weer een berichtje van ons. Dagen gereden door de woestijn en prairie. Geen internet, zelfs geen telefoon.
Af en toe gestopt bij de Mac of winkel om email te checken.

Gisteren nog wel wat hilarisch meegemaakt. We waren onderweg van Santa Fe naar de Grand Canyon. We wilden dit keer niet via de Interstate gaan, maar binnendoor.
De doorgaande weg ging door Los Alamos. Maar hoe we ook probeerden te rijden, we kwamen steeds weer bij tolpoortjes terecht. Uiteindelijk daar maar ingereden. Een vriendelijke man vertelde dat we alleen met politie escorte verder mochten. Strikt geheime nucleaire laboratoria e.d. Ze dachten zeker dat we spionnen waren, haha.

Vandaag uren gereden zonder een dorpje, hooguit 5 tegenliggers per uur. Desolaat landschap. Af en toe een klein huisje, verder niets.

We zijn nu in Tuba City. Morgen naar de Grand Canyon.