De eerste dag. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu De eerste dag. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

De eerste dag.

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

10 Maart 2016 | Verenigde Staten, Chicago

Pff, de eerste dag zit er op. Een lange dag van zitten, wachten en frustratie. Om 4 uur uit huis vertrokken en de volgende dag om 4 uur (NL tijd) eindelijk in bed rollen. Alles is goed verlopen. De eerste vlucht naar New York is op tijd vertrokken waardoor we ruim tijd hadden om over te stappen naar Chicago. Daar aangekomen moesten zo'n 20 mensen met alle bagage in 1 klein busje naar het hotel gebracht worden. Dat gaf dus wild west taferelen. We hebben meer dan een uur moeten wachten voordat wij mee konden.
In het hotel waren we snel ingecheckt en konden we naar Road Bear om het papierwerk voor de camper in orde te maken. Even een paar biertjes en een snack in de Sportsbar en om 20 uur Amerikaanse tijd in bed gerold.