18 maart - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu 18 maart - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Cor en Yvon Bleijenberg - WaarBenJij.nu

18 maart

Blijf op de hoogte en volg Cor en Yvon

18 Maart 2015 | Verenigde Staten, Memphis

Vannacht hebben we het bere koud gehad. Zonder kachel en -1 buiten. Vanmorgen stond er ijs op de ramen. Deed ons denken aan de 'goede' oude tijd, not.
Om 7 uur gaan rijden en naar een Walmart gegaan om boodschappen in te slaan. Daarna gebeld met RoadBear. We konden zo'n 15 kilometer verderop naar een werkplaats. Na anderhalf uur prutsen, was het euvel verholpen. Er bleek ergens een los contactje te zijn. Dat kan gebeuren met een nieuwe camper. Vandaar dat het ook wel testrit wordt genoemd.
Vandaag flink wat kilometers gemaakt en door 4 staten gereden. Illinois, Missouri, Arkansas en Tennessee.
Om 18 uur stonden we geïnstalleerd op de camping van Graceland! ($36 per nacht) Morgen bij Elvis op bezoek.

• 19 Maart 2015 - 14:17

Roel Van Den Berg:

Ha;;o vakantiegangers,

Leuk om jullie bevindingen dagelijks te volgen!
    Tot dusver klonken de berichten nog niet echt als "vakantie". Hopelijk komt daar verandering in nu de verwarming gerepareerd is en jullie wat zuidelijker zijn getrokken. Veel plezier daar in Memphis en een goede reis verder.
    Groetjes, ook van Ineke, Roel

• 20 Maart 2015 - 02:07

Ine Pezij:

wAt gezellig heel veel plezier groetjes!!